»  Časté dotazy  »  Časté dotazy

Časté dotazy

FAQ

Mohu si zboží objednané přes e-shop vyzvednout, vyměnit nebo vrátit na kamenné prodejně?

Vyzvednutí objednaného zboží, jeho výměna či vrácení na kamenné prodejně je možná. (PENÍZE VRACÍME POUZE PŘEVODEM NA BANKOVNÍ ÚČET)

Formulář na vrácení a výměnu ZDE


Kdy mohu objednané zboží očekávat?

Ve většině případů je zboží doručeno do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky (ČR). Dodací lhůta však není garantovaná a v některých případech může trvat déle. Přepravní společnost zašle zákazníkovi informační SMS s uvedením bližších informací o doručování, případně bude zákazník přímo telefonicky kontaktován o předání zásilky.


Jakou přepravní společností bude zboží doručeno?

Pro odesílání objednávek aktuálně využíváme Českou poštu a Zásilkovnu.


Reklamace

Pokud si přejete boty reklamovat, zašlete je k nám do kamenné prodejny: Prstové boty, Jindřišská 30, 11000, Praha 1. Boty musí být řádně vyčištěny, hygienicky nezávadné a zbaveny veškerých nečistot! K botám přiložte žádost o reklamaci (stačí napsat ručně na papír oč jde) a doklad o zakoupení.


Objednal/a jsem si v internetovém obchodě špatný model/špatnou velikost. Co mám dělat?

Výměna nebo vrácení je možná do 14 ti dnů (neplatí pro ponožky, z hygienických důvodů je nelze vrátit ani vyměnit). Prosíme, zašlete nám nepoužitou (pouze vyzkoušenou) obuv v originální nepolepené a nepoškozené krabici spolu s fakturou a žádostí o výměnu/vrácení (stačí napsat ručně na papír oč jde, v případě vrácení je nutné uvést i číslo vašeho bankovního účtu) do kamenné prodejny: Rejoice Shop, Jindřišská 30, 11000, Praha 1 (při výměně se vyměněné zboží zasílá vždy na dobírku – za poštovné). V případě, kdy na obuvi budou patrné známky užívání (zejména ve venkovním prostředí) jsme oprávněni odmítnout výměnu zboží či vrácení peněz.

Formulář na vrácení a výměnu ZDE


Jaké jsou výhody registrace?

Jako poděkování za Vaši zákaznickou věrnost od nás dostanete 2 slevové kódy:

  • -10% na nové zboží (nelze kombinovat s jinými slevami)
  • -5% na již zlevněné zboží (odečte 5% z ceny tam, kde je již sleva)

Navíc Vam řada našich zákazníků potvrdí, že kontaktní email jim vytáhl trn z paty, počínaje ztracenou objednávkou a konče zapomenutou taškou na prodejně :-)

Nenačetla se Vám sleva? Nezoufejte, jen prosím omluvte start nového systému :-) Napište nám na info@funrun.cz a situaci napravíme.


Mám další otázky, kde mohu najít odpověď?

Na našich stránkách naleznete sekci Kontakty. Zde jsou všechny možnosti, jak nás kontaktovat. Doufáme, že dokážeme zodpovědět všechny Vaše otázky a co nejdříve Vás budeme moci přivítat jako spokojeného zákazníka.

Provozováno na Provozováno na systému NetShops
Cookies Cookies
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout zde.
Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.
Technické cookies
Zobrazit více
Reklamní cookies
Zobrazit více
Analytické cookies
Zobrazit více
Personalizované soubory cookie
Zobrazit více